Red Notice este un film de actiune si crima din anul 2021 regizat de Rawson Marshall Thurber. Acesta il are in rol principal pe Dwayne Johnson si co-protagonisti pe Ryan Reynolds si Gal Gadot. Filmul urmareste povestea unui agent Interpol care incearca sa captureze un criminal international de arta, care este considerat a fi un geniu al evadarii. Este o productie plina de actiune si suspans, cu un casting impresionant.

Filmul a fost lansat pe platforma de streaming Netflix si a primit recenzii mixte de la critici. Unii au apreciat actiunea si umorul adaugat de Ryan Reynolds, in timp ce altii au criticit prea multa cliseism si o poveste prea prevedibila. Cu toate acestea, Red Notice a atras un public larg, gratie star power-ului Dwayne Johnson si a vedetelor sale. In general, este un film divertisment pentru cei care iubesc actiunea si thriller-urile de crima.

Red Notice – Rezumat

Doi hoti de arta celebri internationali, Nolan Booth (Ryan Reynolds) si Sarah Black „The Bishop” (Gal Gadot) cauta sa fure trei oua cu bijuterii, deoarece un miliardar egiptean este dispus sa plateasca o suma imensa pentru ele ca un cadou de ziua fiicei sale. . In timp ce incearca sa-l impiedice pe Booth sa fure primul ou, agentul FBI John Hartley (Dwayne Johnson) este in schimb suspectat si este inchis in inchisoare impreuna cu Booth. In schimb, primul ou a fost confiscat de Black. Atat Booth, cat si Hartley sunt in inchisoare si sunt braconati de Black pentru a-si uni fortele, deoarece Booth stie locatia celui de-al treilea ou. Cu toate acestea, ambii ii refuza oferta si reusesc sa scape impreuna de inchisoare.

Atat Booth, cat si Hartley incearca sa fure al doilea ou de la un gangster valencian notoriu, Satto Voce. Hartley este de acord sa-l ajute pe Booth pentru a-l putea captura pe Black, care l-a inscenat pentru ca a furat primul ou. Cu toate acestea, dupa ce au executat un plan bine gandit, ei inca esueaza, deoarece Black a incheiat deja un parteneriat cu Satto Voce si de fapt ii intinde o capcana pentru Booth. Black il tortureaza pe Hartley pentru a-l convinge pe Booth sa dezvaluie locatia celui de-al treilea ou si pleaca in Egipt. Dintr-un noroc, Hartley si Booth reusesc sa se elibereze, iar Booth dezvaluie ca l-a mintit pe Black despre locatia celui de-al treilea ou.

Booth si Hartley se indreapta apoi in Argentina, in special catre coordonatele ramase in ceasul tatalui lui Booth. Isi dau seama ca a fost candva buncarul lui Hitler si au gasit al treilea ou. Curand dupa aceea, se dezvaluie ca Black i-a urmarit pe amandoi de-a lungul timpului, iar Interpolul i-a urmarit pe Black. Toti trei, Booth, Hartley si Black reusesc sa scape dupa o urmarire intensa, iar Hartley dezvaluie ca a lucrat cu Black de tot timpul si ca amandoi sunt „The Bishop”.

Miliardarul egiptean este arestat de Interpol si Booth a informat Interpolul despre locatia lui Hartley si Black si contul din Insulele Cayman. Booth propune un armistitiu cu „Episcopii” si ei sunt de acord sa lucreze impreuna in viitor. Booth, Hartley si Black sunt acum etichetati drept infractori cu aviz rosu de catre Interpol.

Red Notice – Trailer

Red Notice – Review

Acesta a fost cel mai scump film de la Netflix si, sincer, s-ar putea sa fi avut asteptari destul de mari. Sa incepem cu lucrurile grozave despre film. Filmul este plin de scene de actiune grozave (fara efecte grafice computerizate lenese), mentine concentrarea publicului folosind o poveste simpla, dar eficienta si reuseste sa includa mai multe momente de umor pentru a distra publicul. Uneori se simte ca Dwayne Johnson si Ryan Reynolds doar se joaca pe ei insisi, iar chimia dintre cei doi ar putea face scene comice grozave. Ryan Reynolds ofera versuri amuzante, iar sincronizarea lui comica este perfecta. Intre timp, The Rock joaca rolul obisnuitului tip serios care, datorita naturii comediei, pare sa fie intotdeauna la locul nepotrivit la momentul nepotrivit. Ed Sheeran face, de asemenea, o cameo, cantand „Perfect” intr-o nunta egipteana inainte de a-si balansa adorabil chitara la sosirea Interpolului.

Exista si zone pe care mi-as fi dorit sa fie putin diferite cand vine vorba de film. Unul dintre ei este personajul lui Gal Gadot. Inteleg ca scriitorul si regizorul au vrut sa pastreze intriga simpla si usor de digerat, in loc sa treaca printr-un traseu al intrigii inventat. Cu toate acestea, se pare ca personajului lui Gal Gadot i-a lipsit multa profunzime in acest proces. O vedem mentinand aceeasi expresie faciala inmultumita, care stie totul pe tot parcursul filmului si nu stim niciodata prea multe despre personajul ei. Cel putin Dwayne Johnson si Ryan Reynolds au avut un moment emotionant discutand despre copilaria lor. Personajul lui Gal Gadot, in schimb, se prabuseste.

Apoi, exista livrarea „intorsaturii”. Sunt un iubitor de intorsaturi grozave ale intrigii. In acest film, am vazut o intorsatura venind, desi intorsatura filmului nu a fost ceea ce mi-am propus de fapt. Initial am crezut ca personajul lui Dwayne este un alt hot de arta care lucreaza singur. La urma urmei, de ce sa mearga dupa al treilea ou in Argentina cand se presupune ca vrea sa-l prinda pe Gal Gadot care se indreapta spre Egipt? Dar intorsatura se dovedeste a fi ca Dwayne si Gal Gadot lucrau impreuna. In mod normal, as sari de pe scaun la o intorsatura a complotului, dar acesta a fost scurt si nu a fost satisfacator. Poate ca intrigile tipice de aventura, ala Indiana Jones, cu rasturnari de situatie, au fost folosite prea des pentru a fi simtit un pic de taiat prajituri. Cu toate acestea, filmul ar putea folosi cu siguranta un fel de intorsatura a intrigii. Fara el, s-ar putea sa nu fi fost la fel de placut pentru unii.

Red Notice – Distributie

Distributia Red Notice  ii include pe Dwayne Johnson, Ryan Reynolds si Gal Gadot.  Red Notice urmareste un profiler FBI care incearca sa localizeze si sa retina doi dintre cei mai cunoscuti hoti de arta din lume, Nolan Booth si „The Bishop”. Dupa un jaf roman, insa, John Hartley devine principalul suspect pentru agentul Interpol Urvashi Das. Filmul Netflix include cateva intorsaturi mari, in timp ce protagonistii si antieroii cauta legendarul al treilea ou al Cleopatrei. Iata fiecare jucator principal din Red Notice.

Dwayne Johnson ca John HartleyDistributia Red Notice - Dwayne Johnson ca John HartleyProfilul personajului: un specialist in crime de arta pentru Unitatea de analiza comportamentala a FBI. Interpol suspecteaza ca este in secret un hot de arta. John face echipa fara tragere de inima cu Nolan si elaboreaza strategii impotriva Episcopului, iar mai tarziu dezvaluie un mare secret despre povestea lui.

CV-ul lui Johnson: un superstar WWE — De asemenea, Hobbs in  franciza filmului Fast & Furious (2011-), Spencer Strasmore in Ballers (2015-19), Maui in Moana (2016), Frank Wolff in Jungle Cruise (2021).

Ryan Reynolds ca Nolan BoothDistributia Red Notice - Ryan Reynolds ca Nolan BoothProfilul personajului: Cel mai cautat hot de arta din lume. Este fiul unui capitan de politie elvetian si al unui egiptolog. Ca un maestru al evadarii, Nolan ramane intotdeauna cu un pas inaintea agentilor Interpol.

CV-ul lui Reynolds: Michael „Berg” Bergen in Two Guys, a Girl and a Pizza Place (1998-2001), Van Wilder in Van Wilder (2002), Wade Wilson/Deadpool in franciza filmului X-Men / Deadpool (2009- ), Hal Jordan/Green Lantern in Green Lantern (2011), Michael Bryce in The Hitman’s Bodyguard Movie Franchise (2017-).

Gal Gadot ca Sarah Black/The BishopDistributia Red Notice - Gal Gadot ca Sarah Black/The BishopProfilul personajului: autoproclamatul hot de arta numarul 1 din lume. Ea intentioneaza sa localizeze cel de-al treilea ou mitic al Cleopatrei. Episcopul il insala pe Nolan si dezvaluie un secret despre istoria ei cu John.

CV-ul lui Gadot: Natanya in Date Night (2010), Gisele in the Fast & Furious Movie Franchise (2009-), Natalie Jones in Keeping Up with the Joneses (2016), Diana/Wonder Woman in the DCEU (2017-), Shank in Ralph sparge internetul (2018).

Ritu Arya ca Urvashi DasDistributia Red Notice - Ritu Arya ca Urvashi DasProfilul personajului: Un inspector Interpol. Ea il trimite pe John la o inchisoare ruseasca dupa ce banuieste ca este un maestru hot. Das urmareste protagonistii din intreaga lume de-a lungul filmului.

CV-ul Arya: Megan Sharma in Doctors (2013-17), Flash in Humans (2016-18), Jenna in Last Christmas (2019), Lava in Feel Good (2020), Lila Pitts in The Umbrella Academy (2020-).

Chris Diamantopoulos ca Sotto VoceDistributia Red Notice - Chris Diamantopoulos ca Sotto VoceProfilul personajului: un traficant international de arme. Detine al doilea ou si ii place sa sugrume oamenii. Sotto Voce face echipa cu The Bishop si apoi primeste o mare surpriza.

CV-ul lui Diamantopoulos: Robin Williams in Behind the Camera: The Unauthorized Story of Mork & Mindy (2005), Moe in The Three Stooges (2012), Russ Hanneman in Silicon Valley (2015-19), Master Eon in Skylanders Academy (2016-). 18), Robots in Inside Job (2021).

Vincenzo Amato in rolul regizorului GalloDistributia Red Notice - Vincenzo Amato in rolul regizorului GalloProfilul personajului: un director de muzeu italian. In secventa de deschidere, el descrie Episcopul ca pe o „poveste cu omul-muc” in lumea artei. Regizorul Gallo realizeaza la scurt timp dupa aceea ca oul Cleopatrei a fost furat.

CV-ul lui Amato: Pietro in Respiro (2002), Salvatore Mancuso in Golden Door (2006), Anthony in Unbroken (2014), Pierpaolo Natoli in L’ora legale (2017), Rossi in Law & Order: Special Victims Unit (2020).

Red Notice – Data lansarii

Red Notice a putut fi urmarit in toata lumea pe Netflix incepand din data de 12 noiembrie 2021, dupa cum a confirmat Dwayne Johnson pe Twitter. Inainte de asta, filmul a avut o scurta rulare in anumite cinematografe incepand din data de 5 noiembrie.

Desi actiunea si umorul sunt punctele forte ale filmului, povestea si personajele pot fi putin superficiale. Totusi, spectatorii care sunt in cautarea unei experiente de divertisment si a unui ritm alert ar putea fi incantati de “Red Notice”. In plus, cinematografia si efectele speciale sunt impresionante si adauga la atmosfera de actiune a filmului. In concluzie, “Red Notice” este un film solid pentru fanii genului de actiune, care doresc o distractie fara a fi prea solicitanti din punct de vedere emotional sau intelectual.

In plus, filmul are o distributie internationala, cu actori din diferite tari, care adauga la diversitatea culturala a filmului si ofera un sentiment de globalitate si inclusivitate. Soundtrack-ul energic si muzica alesa cu grija completeaza experienta de vizionare, creand o atmosfera intensa si intensa. In general, “Red Notice” este un film care ofera o distractie buna si care poate fi apreciat de fanii genului de actiune. Cu toate acestea, nu este un film pentru toata lumea si poate fi considerat prea superficial sau prea incarcat pentru unii spectatori.